Rissole resipi sayur-sayuran kandungan serta cara-cara membuat kulit rangup Rissole

Rissole resipi sayur-sayuran kandungan serta cara-cara membuat kulit rangup Rissole dibentangkan kerana kandungan rissole kini menjadi sebagai Prima Donna. Ini dilihat oleh banyak mula penjual yang menjual kandungan rissole dengan konsep kafe sehingga ia menjual akan peddlers. Sudah tentu harga dengan ketara. Sekarang kami berkongsi resipi sayur-sayuran kandungan rissole bagi anda yang ingin cuba membuatnya sendiri di rumah masing-masing. Sebagai praktikal memasak resipi dan resipi masakan kreatif, rissole macam banyak bergantung kepada kandungan yang digunakan. Walau bagaimanapun, kami akan cuba pada ketika ini adalah rissole sayur-sayuran kandungan resipi yang paling popular rasa enak juga kerana selain berkhasiat dan sihat.
Kandungan sayur-sayuran Resipi mudah Rissole
Resipi rissole
rissole ragout
sosej rissole mayonaise
rissole mayonaise ncc
kandungan rissole resipi sayur-sayuran
Rissole kandungan sayur-sayuran
kentang rissole
Bagaimana untuk membuat kulit rissole

Bagi mereka yang hampir tidak boleh menunggu untuk ingin mencuba resipi sayur-sayuran kandungan Rissole serta cara-cara membuat kulit rangup Rissole adalah di rumah, sila ikut resipi maklumat lanjut di sini.
Kandungan rissole sayur-sayuran dan bagaimana untuk membuat kulit Rissole

Bahan-bahan yang diperlukan untuk membuat rissole yang

-Kulit:



1 sudu besar marjerin menjadi cair marjerin
100 gram tepung
250 ml susu segar
telur 2
Garam secukup rasa

Bahan-bahan dan sebati dengan kandungan:



Zarah gula dan sedikit tepung
2 ulas bawang putih, dicincang halus
1 kentang, didadu kecil
3 keping untuk lobak merah, didadu kecil
150 ml air
100 gr. kacang dihiris agak nipis
½ sudu kecil pala serbuk
2 tangkai saderi, dihiris halus
Garam dan lada sulah secukup rasa
1 bawang, dihiris halus
1 telur
Minyak untuk sauteing

Bagaimana untuk membuat satu Rissole dan kandungan resipi sayur-sayuran kandungan Rissole



Pertama sekali anda perlu membuat kulit pertama, dengan mencampurkan bahan-bahan berikut. tepung, telur, susu segar dan garam secukup rasa, kemudian anda kacau bahan-bahan untuk Campurkan dengan. Setelah bahan-bahan di atas sebati, dan kemudian anda menapis bahan tersebut dan anda menambah Cari marjerin yang disediakan kemudian anda kacau bahan-bahan sekali lagi.
Selepas bahan-bahan di atas sebati, dan kemudian anda sediakan kuali dengan bentuk yang rata atau anda juga boleh menggunakan teflon yang. Dan anda mengambil sedikit adunan yang dicampur lebih awal ke teflon ini dan anda dibuat dengan nipis borang kursus tetapi tidak sehingga anda terlalu Cucian atau anda dicipta SJ, jika memang demikian, maka anda sisikan.
Kemudian tumis bawang merah di sisi beliau dan juga putih sehingga aromatic. Kemudian anda masukkan kentang, lobak merah, dan juga kacang, kacau bahan-bahan sehingga kelihatan agak melenting, selepas itu anda Tambah air, garam, lada sulah, serbuk pala, dan gula. Masak sehingga semua sebati itu penting, dan kemudian anda tambah saderi dan kacau sekali lagi sehingga diadun.
Selepas bahan kandungan matang, kemudian anda mengambil kulit yang telah dibuat lebih awal dan kemudian mengisi dengan kandungan yang segar dimasak, maka anda lipat dan roll. Kemudian rissole input windings buat ke dalam telur dan juga ke dalam breadcrumbs. Dan anda masukkan ke dalam peti sejuk kemudian biarkan duduk selama 2 jam.
Maka anda sediakan dalam minyak masak, tunggu sehingga minyak panas. Apabila minyak sudah Panas, kemudian dan mengambil rissole dari dalam peti sejuk anda dan GORENG sehingga sedikit keperangan dimasak rissole.
Jika ia dimasak angakat dan Saliran. Kandungan sayur-sayuran yang rissole bersedia untuk berkhidmat.

0 komentar:

Post a Comment

Anda pasti dah buka Laman ini, di mana komen anda

Post Ads

 

Follow us