RESIPI PISANG MARBLE KUKUS GUNAKAN SPAN LEMBUT

RESIPI PISANG MARBLE KUKUS GUNAKAN SPAN LEMBUT

Bagaimana untuk membuat kukus Marble SPAN resipi pisang yang enak dan lembut
Kukus SPAN Marble pisang kukus-resepi marble kek span yang lazat dan tender dengan gabungan variasi perisa pisang boleh menambah hidangan kek mudah. SPAN dengan coklat motif klasik ini masih wujud sehingga hari ini, sama ada pada acara-acara khas atau makanan ringan apabila minum teh atau kopi akan mendapat. Selain daripada barangan yang dibakar, sesungguhnya kami juga boleh kukus dengan SPAN marmar.
Rujukan bagaimana untuk membuat pisang kukus SPAN marble coklat bercorak di bawah akan menjadi agak mudah bagi kita untuk mengamalkan di rumah, bahan-bahan yang disediakan adalah seperti berikut.
Proses membuat SPAN Marble pisang kukus
Bahan-bahan penyediaan Bolu antara pisang Marble

160 gram tepung protin akan (blue Segitiga)
200 g zarah gula
100 gram mentega/marjerin marjerin menjadi cair (blueband)
20 g cornstarch
20 g tepung susu
8 telur ayam
1 sudu besar cake emulsifier (ovalet/sp/tbm, etc.)
1 paket vanilla
20 g Koko serbuk
3 halus dicampur dengan buah-buahan pisang ambon

Bagaimana untuk membuat SPAN Marble pisang kukus

Mula-mula menggabungkan tepung, vanilla, cornstarch dan serbuk susu, kemudian ayakkan dan ketepikan. Seterusnya, pukul telur, gula zarah dan emulsifier hingga gebu dan berwarna pale doh dan bergumpal Sanctuary (meningkatkan kelajuan pengadun adalah secara beransur-ansur).
Masukkan adunan doh buat sedikit demi sedikit, goncang dengan pengadun pada kelajuan rendah. Kacau dalam marjerin cair, kacau dan kemudian masukkan pisang, Gaul dan kemudian matikan pengadun. 6 Pisahkan doh sayur sudu dicampur dengan serbuk koko, Gaul.
Gris kuali penaik dengan marjerin dan boleh dengan tepung untuk roti leper nipis, atau menggunakan kertas. Tuang adunan ke dalam hidangan penaik, cukup untuk lapisan atas doh atau perlindungan untuk meneruskan. Selepas itu tuangkan adunan coklat di atas, kacau-kacau bersama-sama menggunakan salah satu cabang atau penyepit di saman Pekeliling atau rawak untuk membentuk motif marmar.
Tuang adunan selebihnya buat di atas ditambah, Panaskan pengukus, kemudian kukus adunan untuk kira-kira 20 minit atau sehingga selesai. Angkat dan potong marble untuk kek span pisang disajikan.

0 komentar:

Post a Comment

Anda pasti dah buka Laman ini, di mana komen anda

Post Ads

 

Follow us